Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

lördag 25 augusti 2012

Fattig student...

Nu är det dags att bli student igen... Efter tre år i arbetslivet så byter jag inriktning. Dumt? För tidigt? Inte en aning faktiskt men det känns rätt och då är det nog så. Sista arbetsdagen gjorde jag i fredags och det var med blandade känslor jag lämnade in nycklar och tog mitt pick och pack och stack. Jag stötte även på "mina" elever som jag följt under två år men som nu börjat fyran. Vi kramades och pratade om att vi skulle sakna varandra. Då undrade jag om jag gjort rätt, men det är ju bara lite separationsångest, det går över. Har nog redan gått över faktiskt. Några ur personalen vet jag att jag kommer att träffa även fast jag inte jobbar där, och visst, personalfest är jag ju fortfarande bjuden till! Så på måndag blir det att sätta sig på ett par färdmedel (dock inte samtidigt) och styra kosan till Linkan för att träffa nya människor! Spännande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar