Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

lördag 28 juli 2012

Semester

Semester  

Snart är semestern till ända och den har varit så trivsam! Första veckan spenderade jag och min kära man i Italien, det var 35 grader varmt och sol alla dagar. Just då klagades det, men nu inser vi att vi ska vara glada att vår hud fått lite D-vitamin. Sveriges sommar har väl inte varit som man hoppats, som vanligt. Hursomhelst, Italien var jätteroligt att besöka, mycket och se och sköna badstunder! Vi har hunnit med en tripp till Dalarna och hälsat på min kära vän som jobbar på Tomteland. Ni som inte vet vad det är, kolla upp det! Det är så himla mysigt och fint där både för vuxna och barn! Verkligen värt att åka till. Jaa, sen har vi också pulat och trixat på vårt nya landställe... Det är så mycket som ska göras för att det ska bli fint och det tar kraft och engemang men det är kul nu när resultat börjar synas. Det ska bli så skönt när vi kan börja flytta in saker och verkligen bo där. Vi har också hunnit träffa lite nära och kära, men inte alla. Att ha lite lugn och ro har väl inte varit prio 1 men vad gör det när man har trevligt? På måndag börjar allvaret igen i fyra veckor sen börjar ett himla stort allvar för mig då jag ska börja plugga!! Nervöst, men det kommer nog gå bra det där!
Behövs ingen förklaring till vart vi är :)
På ett väldigt varmt men superfint ställe, Capo Vaticano!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar