Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

onsdag 9 maj 2012

Countdown

Nu är det nedräkning för semester känner jag... Eller till och med inför skolavslutning. Känner i kroppen att den längtar efter lite lugnare takter faktiskt! Nästa vecka jobbar jag bara två dagar så det ska bli riktigt skönt, att bara få slappa och hoppas HOPPAS på lite fint väder! Jag går och funderar kring utbildningen jag har sökt också, det ska bli spännande att se om jag kommer in men OM jag kommer in så blir vi fattigare och det blir väldigt långa dagar då utbildningen är i Linköping... Men jag får vänta ett tag till för att få reda på nåt resultat! Snart ska jag vara tärna på ett bröllop också, ska bli riktigt kul! Ja, det var väl det... Inte mycket men kanske tillräckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar