Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

tisdag 24 januari 2012

Magsjuk

Hoppsan vad jag är dålig på detta, att skriva här verkar inte vara mitt prio 1... Men det är synd eftersom det händer lite roliga saker i mitt liv ibland som är värda att delas med andra. Som idag till exempel. Det händer ju inte alla, men det hände mig. Jag sitter i frisörstolen och min frisörska har precis börjat klippa mig, vi pratar resor i och med att jag och min man varit på Kap Verde. Helt plötsligt känner jag att jag börjar bli onormalt varm i kroppen och får lustig värk i magen. Först tänker jag att det måste bero på att jag ska få mensen idag. Men det ger sig inte! Då börjar jag bli lite nervös Jag menar, vad säger man? Ursäkta mig, men jag tror jag måste bajsa? En aning pinsamt måste jag säga. Men istället sa jag: Du, jag börjar känna mig lite dålig. Och hennes reaktion var så himla bra, hon sa: Måste du gå på toa? Det var som att hon läste mina tankar. Jag sprang in på toa (deras toa och det tycker jag är pinsamt...)och jag fick lite panik för jag ville ju inte sitta där hur länge som helst och må skit! Så jag höll igen och gick ut. Min frisörska kom fram och det första jag sa (munnen sa dessa ord väldigt fort)var att jag var tvungen att gå hem, sorry. Vi får klippa färdigt en annan dag. Hon var med på noterna så jag slängde fram pengar för hela klippningen och så sa hon, blir fredag bra? Ja, sa jag snabbt, efter fyra. Ses då, hej då. Gaaaah, tur att Kim står och väntar med bilen. Det blev racerfart hem till toaletten. Så blev min lediga dag, magsjuk hos frissan och halvt som halvt snygg i håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar