Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

lördag 17 september 2011

Laban

Nu har vi skaffat hamster, en angorahamster vid namn Laban! Han är jättesöt och lurvig men har ännu inte vant sig vid oss. Han är inte speciellt rädd för oss dock rätt ointresserad... Men det vänder nog! Hoppas att han kommer trivas bättre hos oss än vad Putte gjorde. Förkylningen som jag åkte på för lite över en vecka sedan har inte gett sig än, lite jobbigt tycker jag men som tur är så mår jag inte särskilt dåligt nu. Ja, vad har mer hänt? Mitt efternamnsbyte har inte riktigt gått igenom än, handläggningstiden tar tydligen lång tid efter semestertider så jag kunde räkna med cirka fem veckor väntetid. Det är nu ungefär en vecka kvar och jag vill ha det gjort nu, vill byta, vill känna mig gift! När det är gjort så är det dags att byta bankkort och legitimation. Sen ska det göras pass inför vår kommande bröllopsresa, shit vad jag längtar, lite nervös förstås men det ska man väl vara! Alltså, jag är nervös inför allt som ska göras innan man väl sitter på planet, packa rätt, checka in, inte glömma något och ja, ni vet! Men det kommer nog gå bra trots allt. Vecka 49 bär det av så det är nedräkning till det nu. Jobbet lunkar på och veckan som kommer är det vänskapsvecka då vi hoppas på att nya vänkontakter knyts och att vänliga barn blir ännu vänligare mot varann :) Typ! Jaa, så är det just nu. Ska försöka få en klipptid också, mina hårtoppar ser ut som svinto, nästan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar