Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

torsdag 11 augusti 2011

Första veckan













Nu är semestern påbörjad och det känns skönt, tror jag. Har inte hunnit gjort så mycket mer än att bara ta det lugnt, förutom lördagen den 6 augusti förstås! Då blev jag kidnappad av ett gäng tjejer som satte på mig roliga men söta kläder. De knöt en halsduk för ögonen på mig och ledde mig till en bil! Det var början på min möhippadag som blev så otroligt lyckad och så fruktansvärt rolig, ja helt fantastisk och jag skulle inte tveka att göra om allt igen! Tack alla tjejer för det! En timme efter att jag blivit kidnappad så blev Kim kidnappad också och blev förd till en massa tokigheter! Det roliga var att på förmiddagen innan alla dessa nappningar, så låg jag och Kim i sängen och sjöng (ja, vi sjunger) och bara väntade på varandras möhippa samt svensexa. Jag visste om hans och han visste om min :) Vi blev väldigt förvånade båda två kan jag säga! Men kul att ha det på samma dag! Ja, nu ska jag inte tjata mer om det, men roligt hade vi båda två, utklädda och onyktra! Tack alla inblandade! Dagen efter blev det inte mycket gjort, absolut inget. Måndagen ägnades åt klänninghämtning och konditoribesök. Nu hänger min klänning i klädkammaren och ser fin ut och jag bara längtar tills jag får använda den. Dagarna har flutit på och idag blev det ett kvällsbesök på Smultronstället och både jag och Kim var modiga och prövade något nytt och det var smarrigt värre. Jag tog en glass som hette Läckerbit och Kim tog en som hette Vivaldi. Mums mums i magen. Nu kommer det bli en lite lättare kvällsmat, orkar nog inget mer än en rostad smörgås, lite te möjligtvis! Imorgon ska jag träffa min kära Anna och vi ska gå på klänningsjakt, till henne förstås :) Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar