Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

tisdag 2 augusti 2011

Nedräkning

Okej, nu är det 18 dagar kvar tills vi står framme vid altaret och ska säga ja. Nervositeten kommer och går. När jag verkligen tänker på hur den dagen, speciellt förmiddagen, kommer se ut så pirrar det! Kvart över åtta på morgonen ska jag sätta mig i frisörstolen och bli fin i håret för att sedan, klockan tolv, sätta mig i sminkstolen och bli fin i ansiktet. Då kommer jag med all säkerhet känna att det verkligen händer! Undra om vi kommer sova något natten innan? Jag har en stark känsla av att vi behöver det för dagen D kommer verkligen vara upp och ner och tjo och tjim. Jag är så fruktansvärt glad över att gifta mig med Kim, det känns rätt och vi älskar varandra mer än vad jag tror människor runt omkring oss tror. Vi är inga såna människor som skyltar med det, men det vi känner för varandra är så härligt, ja, så mysigt värmande! Vad skönt det känns att få skriva ner det :) Att få visa denna kärlek i kyrkan för de nära och kära känns helt underbart! Nästa vecka påbörjar vi vår tre veckor korta(!) semester och det ska bli så skönt att kunna ägna oss åt varandra och åt bröllopsplanerna. På måndag ska vi hämta hem våra kläder och det ska bli skönt att få hem dem! Jag kommer nog kika ett par gånger om dagen på klänningen, se så att den fortfarande hänger kvar där den ska :). Sen ska vi möjligtvis vara på Kims föräldrars land ett par dagar (hoppas på fint väder!!). Vi har inte badat en endaste gång i sommar, och inte har vi varit på landet heller, inget nämnvärt iallafall. Det är ju skamligt! Nu är det på tiden! Tre dagar kvar till semester...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar