Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

söndag 3 juli 2011

uj uj uj

Ja, ni mina vänner. Det här med bröllop tar ju knäcken av mig. Jag drömmer om misslyckade bröllop och tänker på bra bröllop. Planeringlistan tycker jag bara blir längre och längre ju mer jag betar av, det är så mycket! Och varje gång jag stryker en sak så kommer det till något nytt! Det är tur att jag hittat mitt organiseringssinne för annars hade det här aldrig fungerat. Idag och igår har jag suttit och målat dekorationer som jag ska ha på borden till festen och det blev rätt bra, jag är nöjd. Jag börjar väl få ordning på mina splittrade tankar kring dekor och det är det som har stressat mig mest tror jag, hur jag vill att det ska se ut, det går ju att göra på så många olika sätt. Nu börjar en bild i huvudet av det ta form! Men det är ju en liten del av bröllopet. Som tur är har jag en kär vän som hjälper mig med bollning av idéer, kan ju inte påstå att Kim har bidragit med så mycket, men det kanske brukar vara så! Jobbar gör jag än, min semester startar vecka 32 så det är fem veckor kvar... Det känns långt just nu. På tisdag ska jag göra min provsminkning och det tycker jag ska bli spännande, att sitta där och bli stylad i ansiktet, kul kul! Annars så sitter jag framför Spotify och lyssnar på alternativ till utgångsmarsch i kyrkan, blir ju helknäpp! Men lite kul är det, det är ju faktiskt planering till en fantastisk dag, för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar