Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

lördag 30 april 2011

Valborg

Idag är det Valborgsmässoafton och vi sitter skönt ihopkurade i soffan. Jag tycker det är för kallt och för tråkigt att fira Valborg, iallafall idag. Den här dagen har för övrigt bjudit på hemmapyssel och TV-mys och lite shopping på Coop och mer än så behövdes inte. Jag har kommit underfund med att varje gång jag är ledig, vare sig det är helg eller inte, så måste jag alltid ha nåt att göra, hela dagen! Kanske borde tagga ner lite på aktiviteter, jag tror jag behöver slappna av för min mage mår inte bra av det här, det är lite sisådär med den och det kanske beror på att jag hela tiden vill vara igång på nåt sätt. Men lite magvärk får jag nog av detta planerande av bröllop, kan inte vara nåt annat för det är väl stressmoment nummer 1 just nu!! Det är mycket som ska tänkas på och mycket som borde göras som inte blir gjort av sig självt. Jag gillar inte att saker inte kan ordna sig av sig självt, kan inte OppfinnarJocke uppfinna en mackapär som ordnar saker? Synd att han är från Ankeborg, jag känner ingen där så jag kan inte be honom... :) Ja, annars har jag fått förlängt på mitt kontrakt på jobbet, så nu ska jag jobba hela sommaren (med tre veckor semester) och fram tills december, det känns bra! Vi får väl se vad som händer sen. Jag kanske börjar plugga!! Men nej, det går inte... Har inte ekonomin till det... Nu svamlar jag bara om allt och inget så nu ska jag lägga ner för ikväll! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar