Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

onsdag 20 april 2011

Påskägg

Nu är det så underbart skönt ute så jag tror jag storknar! Älskar att solen är på väg och att den stannar kvar länge på kvällen, underbart! Jag känner att kroppen är i behov av D-vitamin och solen är ju finnemang för det ändamålet! Idag har vi varit i skogen med frita för att leta påskägg som silverhönan värpt. Det var nog inte så värst många av barnen som trodde på det, men de blev nog så glada av att ägget de hittade var proppat med godis och klubbor! Det blev en lyckad påskäggsletardag. Imorgon är sista dagen att jobba inför påsken och det ska bli så skönt med lite ledighet, jag vill njuta av solen utanför jobbet också. I måndags gjorde vi ett impulsköp på Jysk, det blev ett nytt köksbord med stolar till. Det kostade 3200 kronor för ett ekbord med fyra stolar till och vi gillade både kombinationen och priset. Det blev snyggt men vi är tvungna att olja in det och då får vi inte använda det förrens efter 24 timmar, det är jag lite sur över. Jag vill ju lägga på en snygg duk och blommor, men nejdå, det måste jag vänta med till imorgonkväll klockan sju för att göra! Men men, det är väl lika bra att följa föreskrifterna i det här fallet så inte bordet spricker eller vad som nu kan hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar