Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

onsdag 13 april 2011

Smått och gott

Ja, nu har vi väl bott in oss rätt så mycket, dock står vi utan köksbord då Kims föräldrar köpte vårt. Vi vill ha ett nytt men vi har inte hittat något passande än... Som tur är (eller tyvärr) så sitter vi inte så jätteofta i köket och äter. Men det ser inte så ombonat ut när det fattas en rätt stor möbel... Men vi hittar snart det perfekta för oss! Snart är det påsklov och den veckan längtar jag till! Då jobbar jag måndag, onsdag och torsdag! Sen är jag ledig i fem dagar och det ska bli så skönt! Verkligen efterlängtat. Tror att jag ska försöka få iordning på det sista här hemma och förhoppningsvis så har vi fått ett köksbord då så att det verkligen kommer se hemtrevligt ut! Jag har även önskat varm vårsol och ingen vind samt att molnen ska pysa iväg till nån stad som vill ha dom. Det skulle bli perfekt! Om ett par veckor ska jag pröva klänningen för sista gången och sen får jag ta hem den. Men jag vet inte vilket som är bäst, att ha den här hemma eller ha den kvar i affären... Tror det är svårt att låta bli den om jag har den hemma!!! Jag får se hur jag gör. Ja, det har inte hänt så mycket mer den senaste veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar