Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

tisdag 5 april 2011

En vilodag!

Idag hade jag ett par måsten, men jag genomförde bara två av dem. Det ena var att jag rengjorde dörr och målning in till badrummet, det var riktigt smutsigt! Skönt att bli av den skiten rent ut sagt! Det andra (av alla) måsten var att gå till jobbet och informera några treor om en friluftsdag. Sen placerade jag mig hemma hos mamma och pappa och där fastnade jag tills Kim slutade... Det bidde inte så mycket mer av den här dagen. Jag som skulle ta målningen på ett par fler dörrar och skura golvet i köket för att sedan bona det. Jaja, jag kanske gör det sen, senare, nån annan dag :) När Kim slutade jobbet så åkte vi till ICA för att hämta ut ett paket från Jotex med nya mattor i och lite sånt! Sen lagade jag mat och nu är det kväll! Det var den här dagen det. Men det var skönt att kunna strunta i mycket av städningen även om Kim inte blev så glad hihi. Jag fick ju ett par timmar med mamma iallafall och det behöver jag med jämna mellanrum! Imorgon på jobbet är det påskpyssel på G hela förmiddagen, det blir nog rätt skoj. Ja, och till helgen så blir vi tre i denna lilla familj då vi får en liten fågel som heter Putte! Han är Kims föräldrars fågel som vi ska få ta över nu, äntligen!! Jag tycker det ska bli mysigt för det är ett djur som vi känner väl! Han är så välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar