Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

fredag 4 mars 2011

Hemlis




Nu är det väl lika bra att avslöja en liten hemlis som ett par utvalda redan vet om, jag och Kim ska gifta oss i sommar. Det tar upp mycket av vår tid just nu tillsammans med lägenhetsplanerandet! Det är lite virrvarr i huvudet för mig med allt planerande. Jag har klänning och skor klart och mycket annat också, men det känns som att de riktigt stora sakerna är klart iallafall och det är skönt! Det blev lite hastigt och lustigt alltihopa för det var ju inte meningen att lägenheten och flytt skulle styra till det mer än vad det redan var, men nu börjar bitarna falla på plats:) Jag har hunnit med en arbetsvecka efter sportlovet också och det har gått bra. Jag har också hunnit fylla 26 år så nu ska jag ändra det som står här i min blogg. I present av Kim fick jag en ny digitalkamera, tack tack! Av mina föräldrar fick jag välbehövliga pengar som ska gå till provsminkning m.m. Och av Kims familj fick jag presentkort på IKEA lagom till flytten, perfekt! Och av min kära faster fick jag tio par strumpor och det tackar jag för, det är lite tomt i strumplådan!Jag blev ordentligt uppvaktad på jobbet också, presenter och födelsedagskort från såna som jag väntat mig ifrån och såna som jag absolut inte väntat mig, det är kul! Ett barn hade till och med varit med sin mamma och handlat en mugg och en ask gelehjärtan åt mig :) Så himla gulligt så jag var nära på att börja gråta! Superfin födelsedag, den glömmer jag inte! I helgen ska vi väl hinna med lite roliga saker och lite måsten. Ett stort måste är ju packning... Måste måste! Det är bröllopsmässa här i stan också som vi KANSKE går på, får se!! Så ser det ut i mitt liv just nu!

4 kommentarer:

  1. Hej Mia!
    Så underbart det låter med bröllop. Lycka till med all planering!

    SvaraRadera
  2. grattis va kul med bröllop =)

    SvaraRadera
  3. tack!! Ja det är så spännande :)

    SvaraRadera