Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

onsdag 23 februari 2011

Sportlov...

... men inte för mig... Bara litegrann! Jag har nu varit ledig tisdag och onsdag och dessa dagar har varit sköna, avslappnande och lugna! Ett besök på VC har jag hunnit med och fick lite medicin som sänker mitt blodtryck (biverkning alltså). Så kan tro att det är därför dessa lediga dagar har gått i slappandets tecken. Undrar hur morgondagen kommer att te sig? Back to work med lågt blodtryck lite huvudvärk... Jaja, det är bara att beska med! Nu börjar vår flytt närma sig och jag har tömt EN garderob. Vet inte riktigt vad jag ska ta härnäst. Jag får ha en överläggning med sambon i denna fråga tror jag! Till helgen som kommer ska jag åka till Stockholm för att besöka en kär vän och kolla på skor!! Det ska bli spännande att se vilka skor det blir. Jag har lagt undan tre likadana par fast i olika storlek för att vara riktigt säker på att de ska passa! Så lärdag blir en heldag i huvudstaden :) Veckan därpå börjar skolan som vanligt igen och då är det rutiner igen, vet inte om jag ska gilla det eller inte. Det är rätt skönt med frita hela dagarna för det är inte så många måsten. Däremot kan tiden gå riktigt sakta då dessa måsten inte finns. Men det finns ju två sidor med det mesta! Ja, nu är det vecka åtta och vecka 13 flyttar vi och jag börjar längta riktigt mycket nu! Inte efter själva flytten, städningen eller iordningsställandet, utan efter hemmakänslan! Att bo in sig nån annanstans är både spännande och skrämmande på samma gång! Men det blir nog lyckat i slutändan iallafall, vi människor vänjer oss alldeles för fort (vi tröttnar också väldigt fort)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar