Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

söndag 13 februari 2011

Humörsvängningar


Den här veckan och helgen har väl varit rätt så okej. Jag började veckan med magsjuka. Inte jätteskoj kanske, men jag blev inte så dålig som jag trodde jag skulle bli så det var ju skönt! Resten av veckan flöt på som vanligt och jag hade det väl rätt okej på jobbet. Barnen var uppe i varv hela veckan kändes det som, det gick på helfart! Vad jag kan tycka är jobbigt är att humöret skiftar säkert 20 gånger under en dag hos mig (och säkert hos de andra pedagogerna också). Ena stunden är jag glad och helt plötsligt så vänder det och jag måste (tyvärr) bli arg. Sen kommer en annan elev (som jag inte skällt på) och då måste jag skifta tillbaka till glad och inte arg. Hela dagarna är det så! Det är så himla jobbigt psykiskt för jag går säkert igenom 12 olika känslor på några timmar. Känner att en paus skulle sitta fint, men det jobbiga är att det blir ju samma sak när man kommer tillbaka iallafall. Jag blir så trött i huvudet! Som tur är så händer det mer skoj än tråkigheter. I helgen så har vi haft två stycken personer som tittat på vår lägenhet och båda verkade intresserade, får se vem som vinner av dem :) För oss spelar det ju ingen större roll, men kul att se vilken typ av människa som ska göra detta hem till sitt! Igårkväll så spelade jag och Kim bowling med hans kusin och hans sambo! Det var jättetrevligt, vi hann även med att äta lite gott! Senare på kvällen blev det en raggarsväng på stan och ett besök på McDonalds vid tolvtiden. Trevligt värre :) I veckan som kommer så händer det väl inte så mycket vad jag vet. På tisdag ska en besiktningstjej komma hem hit och kolla igenom lägenheten och på onsdag (förhoppningsvis) ska jag och Kim pröva lite kläder, eller Kim iallafall! På jobbet är det lite möten och på onsdag ska vi åka skridskor och det ser jag väl inte fram emot direkt. Har redan varit och åkt skridskor två gånger denna vinter med barnen och jag tycker det räcker, men vad jag tycker har inte så stor betydelse i den här frågan! Så är det! Men det kommer nog bli jättetrevligt :) Nu ska jag äta lite! Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar