Om mig

För tillfället 29 år, jobbar och myser med min älskade man.

Bloggarkiv

tisdag 8 april 2014

Ojojoj!

Det är väl helt otroligt att jag efter ett och ett halvt år kommer ihåg att jag har en blogg och att jag minns lösenordet för att komma in här. Jag snabbläste lite vad jag skrivit om sen sist och då hade jag precis börjat studera till apotekstekniker. Nu har jag varit färdig i cirka tre månader och det är skönt att jag får jobba så pass mycket som jag gör, trots timanställning. Eftersom jag inte skrev något under hela studietiden så måste det väl berott på att det inte fanns tid helt enkelt eller så var det inte prio 1. Hmm, vad har hänt mer i mitt liv? Jo, jag har sagt upp mig från kommunen. Det var enkelt att sitta hemma och fundera på att göra det men när jag väl var på plats och skulle skriva på pappret så kändes det som jag hade en sten i magen som inte ville släppa, men efter en dag så släppte den så jag tycker det var rätt beslut. Om lite mer än en månad ska jag börja ett sommarvik. på Apotek Hjärtat på US, Linköping. Jag är så himla nervös och så ska jag börja pendla igen... Det är samma buss som jag tog till skolan i Linköping så det går nog bra. Men som sagt, det är alltid lite nervöst att börja på ett nytt ställe med nya kollegor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar